Vilstrup Ungdoms og Idrætsforening

Generalforsamling 2019

Generalforsamling 2019 i
Vilstrup Ungdoms- og Idrætsforening

Der var et meget flot fremmøde af glade positive VUIF'ere. En helt igennem fantastisk aften, hvor de fremmødte som beretning kunne høre et langt og engageret tilbageblik fra den afgående formand - Hanne Lene Haugaard. Det var et nedfald på enkelte af de ekstrem mange forskellige fantastiske oplevelser og aktiviteter, som VUIF har været rammen om eller med til i de sidste 10-15 år.

Hanne Lene stoppede som formand for VUIF efter 16 år på posten. Hun fortsætter dog i gymnastikudvalget, hvor hun har været med siden 1999.

Årets VUIF'er blev 2 unge entusiastiske piger, som på flot vis selv tog initiativ til at oprette et rytmisk hold for unge piger og nu på andet år står i spidsen for dette dygtige hold.

Årets VUIF'ere blev:
Kristine Trans og Pernille Kragh - instruktør for VUP - Vilstrup Unge Piger

Der var også valg til bestyrelsen, hvor 3 tidligere bestyrelsesmedlemmer foruden Hanne Lene ikke genopstillede. Mette J., Mette L. og Kim genopstillede ikke og Mikael afgav en plads i bestyrelsen for at fortsætte som suppleant. Mathias, Thomas, Claus og Jørgen blev valgt ind som nye bestyrelsesmedlemmer. Louise indtrådte som bestyrelsesmedlem fra en suppleantpost og Lone blev genvalgt. Kim J. og Michal blev valgt som suppleanter.

Se billeder fra generalforsamlingen

Hent dagsorden her

Hent dagsorden til generalforsamling 2019 (0.2 Mb)

Bliv medlem
Hvis du ønsker at blive en del af fællesskabet i en driftig og aktiv forening, kan du melde dig ind via en aktivitet her.
Betal kontingent og bliv medlem

Facilitetssamarbejdspartnere

VUIF på Facebook
Vilstrup Ungdoms og Idrætsforening | Vilstrup Toftegyde 2 | 6100 Haderslev | CVR-nummer: 31863228