Vilstrup Ungdoms og Idrætsforening

Generalforsamling 2019

Indkaldelse til den årlige generalforsamling i
Vilstrup Ungdoms- og Idrætsforening

Torsdag d. 31. januar 2019 kl.19.00 i Klubhuset

Dagsorden til generalforsamling;
  1. Valg af dirigent og referent
  2. Aflæggelse af bestyrelsens beretning
  3. Fremlæggelse af årets regnskab
  4. Udnævnelse af årets VUIF’er
  5. Behandling af indkomne forslag
  6. Valg til bestyrelsen – valg af formand og fire fritvalgte bestyrelsesmedlemmer
  7. Valg af to suppleanter
  8. Valg af revisor
  9. Evt.
Forslag til generalforsamlingens dagsorden skal være bestyrelsen i hænde 14 dage før. Dvs. senest d. 17. januar 2019. Forslag sendes til formand@vuif.dk

Hanne Lene Haugaard, formand VUIF

Hent dagsorden her

Hent dagsorden til generalforsamling 2019 (0.2 Mb)

Invitation til generalforsamling i VUIF

Ved sidste års generalforsamling skete det endelig – der var kampvalg om bestyrelsesposterne. Og det synes jeg er helt fantastisk, for foreningens og demokratiets skyld. For det betyder jo at flere gerne vil være en del af det fællesskab, og måske den succes, som foreningen er. Så jeg håber det vil gentage sig til næste generalforsamling, som I allerede nu inviteres til. Det betyder at det er NU der skal sættets et STORT X i kalenderen.

Det både lyder og lugter støvet og gammeldags? Det er ”farligt” at deltage i - for tænk hvis man bliver valgt til noget? Måske man kan finde på noget andet at lave den aften, så venter lige med at skrive det i kalenderen. Og ja, er det de overvejelser man gør sig, så er det nok også bare bedst at blive hjemme.

En anden overvejelse kunne gå på at sige JA TAK til denne invitation til generalforsamling i VUIF, en invitation med mulighed for, på bedste demokratiske vis, at få indflydelse og kunne involvere sig. Et af de efterhånden få steder hvor der er reel mulighed for demokratisk involvering, en vigtig ret vi har vi vores samfund og som vi ynder at prale af – og måske for sjældent benytter os af? Og et JA TAK til at deltage kunne i høj grad være en opbakning til bestyrelsen, og alle de frivillige, der sørger for at foreningens mange tilbud rent faktisk bliver til noget. En mulighed for at give bestyrelsen jeres fulde opbakning til næste års arbejde.

Der er stor tillid til fremtiden i VUIF, og i bestyrelsen en urokkelig tro på at det kan lykkes at beholde idrætslivet helt lokalt her i Vilstrup Sogn.
Men, hvis vi ikke kan mærke at I vil, så er det spørgsmålet om vi overhovedet skal? Og det er ikke nødvendigvis ved at besætte en bestyrelsespost, men ved at bakke op om de ting der foregår, og de aktiviteter der tilbydes. Og viser det sig at bestyrelsen skyder helt forkert, som kom da for søren og vis hvad det er den skal lave i stedet for. Kom og fortæl os hvad du mangler og hvad du gerne vil sætte i gang.

Jeg tænker at VUIF passer rigtig godt i billedet af en stabil flerstrenget lokalforening, med en lang historie. For at sikre at der også er dynamik i foreningen i fremtiden, er udvikling en tilbagevendende dagsorden. Det er en spændende dagsorden som giver masser af albuerum til frivillige, så det er ikke hverken støvet eller gammeldags at involvere sig i foreningslivet.

Så med ønsket om at se alle vores medlemmer til en spændende aften i det nye år, i januar 2019, og med ønsket om en Glædelig, Fredfyldt og Hyggelig december til alle i Vilstrup Sogn,

Glædelig Jul, et Velsignet Nytår og de bedste hilsner fra

Hanne Lene Haugaard, formand VUIF
Bliv medlem
Hvis du ønsker at blive en del af fællesskabet i en driftig og aktiv forening, kan du melde dig ind via en aktivitet her.
Betal kontingent og bliv medlem

Facilitetssamarbejdspartnere

VUIF på Facebook
Vilstrup Ungdoms og Idrætsforening | Vilstrup Toftegyde 2 | 6100 Haderslev | CVR-nummer: 31863228