Vilstrup Ungdoms og Idrætsforening

Om foreningen

Vilstrup Ungdoms- og Idrætsforening er en breddeidrætsforening med plads til alle uanset niveau.

VUIF tilbyder p.t. idræt inden for hovedafdelingerne fodbold, gymnastik, badminton, og tennis.

Vi har mange frivillige og dygtige ledere og trænere, men vi mangler altid en hjælpende hånd. Der er mulighed for her på siderne at melde sig til at hjælpe – kom frem og støt med lidt af din kostbare fritid. Det er en god investering at tage del i foreningsarbejde.

Vilstrup Ungdoms og Idrætsforening fyldte i 2018 90 år. Det blev markeret med en udendørs aktivitet i bedste VUIF stil, aftensfest for de voksne og en officiel reception søndag den 4. november.

Vilstrup UIF og Facebook

Vilstrup UIF bruger meget aktivt Facebook og diverse grupper herunder til at kommunikere med vores medlemmer. det er derfor vigtigt, at du også følger disse grupper, da der er her de nye og hurtige informationer kommer. Denne hjemmeside indeholder kun mere statisk information, så stor vedligehold undgås. Det hele skal jo laves af frivillige kræfter, hvorfor de fleste frivilige heldigvis bruger mest tid på at lede og instruere foreningens medlemmer.

Følg VUIF på Facebook ved at like VUIF's Facebookgruppe på nedenstående knap. Gå til VUIF på Facebook her.
Bliv medlem
Hvis du ønsker at blive en del af fællesskabet i en driftig og aktiv forening, kan du melde dig ind via en aktivitet her.
Betal kontingent og bliv medlem

Facilitetssamarbejdspartnere

VUIF på Facebook

VUIF på Youtube